Twoja ostatnia wizyta: Dzisiaj jest sobota, 2 sierpnia 2014, 03:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Płacz a ból głowy
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:22 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota, 27 października 2007, 20:48
Posty: 381
Lokalizacja: nieważne, wedle mnie mogę być i z koziej moszny
Wiecie dlaczego po płaczu boli mnie głowa? Mam też spuchnięte powieki.

_________________
Śmierć to kropka czy tylko przecinek?

Fanatycy religijni, przemądrzali psycholodzy, erotomani - kilometr ode mnie, proszę!

Leczenie mojej nerwicy i depresji to medycyna paliatywna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:36 
heh-też sie chętnie dowiem
Mnie zaczyna potwornie boleć gdy mam w sobie jakieś silne emocje, jestem na granicy wybuchnięcia i tłumię to. Poźniej też mam koszmarny ból głowy, spuchnięte oczy-jakbym płakała.
Myslę, ze jest to jakoś powiązane-dlatego dokleję się do Twojego pytania adelkowska


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:39 
wewnetrzny wiatr elektromagnetyczny


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:44 
adelkowska, kurcze... dziwne bo masz tak jak 100% placzacych ludzi ..,zadziwiajace :roll:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:44 
e? :hmmm:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:53 
InSide, a ty nie masz po placzu spuchnietych powiek i nie boli Cie glowa? :shock: Przeciez to normalny objaw...


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 17:59 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota, 27 października 2007, 20:48
Posty: 381
Lokalizacja: nieważne, wedle mnie mogę być i z koziej moszny
Kajeczka, po co się odzywasz skoro nie masz nic do powiedzenia? Czyżby to klimakterium dyktowało kąśliwość?

_________________
Śmierć to kropka czy tylko przecinek?

Fanatycy religijni, przemądrzali psycholodzy, erotomani - kilometr ode mnie, proszę!

Leczenie mojej nerwicy i depresji to medycyna paliatywna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Płacz a ból głowy
Post: niedziela, 5 października 2008, 18:04 
Nie zrozumiałas kajeczka-mam po płaczu, tak jak każdy.
Pytanie adelkowskiej a później moje, dotyczy tego dlaczego tak się dzieje a nie czy jest to normalne :czytaj:
adelkowska pisze:
Wiecie dlaczego po płaczu boli mnie głowa?

Dodatkowo zapytałam dlaczego jest tak, ze mimo, ze nie płaczę - efekt jest bardzo podobny.
Są emocje->jest ból głowy i spuchnięte powieki. Co takiego dzieje się w organiźnie, ze reaguje on w ten sposób.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: niedziela, 5 października 2008, 18:35 
adelkowska, jak nie mam skoro powiedzialam ... a zlosliwosc Tobie sie wlaczyla. Podszkol sie w sprawie klimakterium skoro nie wiesz kiedy kobiety ja przechodza.

InSide, rozumiem ..byc moze zle odczytalam :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 08:37 
też nie wiem, więc z góry i z dołu sorry za zabieranie tu głosu ;)

ale mi się wydaje,ze to napięcie emocji i "przegrzanie" - przepracowanie takie jakby zakwasy robi w głowie, to tak jak po bieganiu robią sie zakwasy w mięśniach.
ale może ktoś wkrótce odkryje jakis odpowiednik kwasu mlekowego wytwarzanego w głowie (w mózgu?), który odpowiada za ból głowy po przepracowaniu ;) (no chyba ze juz odkrył, ale ja nie jestem na bieżąco :oops: ) coś mi się tylko gdzie obiło o napięciu wewnątrzczaszkowym, ale nie chce mi sie po googlach grzebać czy to a propos płaczu czy bólu było

i tak samo z zapuchniętymi powikami, nadmiar wilgoci pod skórą sie gromadzi, na wierzchu tez, to tak jakby ktos długo ręke trzymał w wodzie, tez napuchnie

a mnie ciekawi skąd i dlaczego takie pytanie? :)
tzn. czy tak ot z ciekawości tylko, czy może masz nadzieję jakos temu zaradzic?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 08:44 
Użytkownik

Rejestracja: piątek, 23 listopada 2007, 00:19
Posty: 5350
Lokalizacja: 022
na zapuchnięte powieki dobrym jest okład z łyżeczek czymanych w zamrażarce.

No i przepraszam, że się w temacie wyraziłam, ale to pewnie klimakterium mnię zmusiło. :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 09:42 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 28 września 2007, 09:21
Posty: 10901
Lokalizacja: w strone slonca
podejrzewam ze ma to zwiazek z cisnieniem

_________________
siła jest tam gdzie głowa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 10:46 
madness pisze:
podejrzewam ze ma to zwiazek z cisnieniem


nooczy puhnom bo sie krew musi napeczniec zeby wyciskac wode z tkanek
cała geba puhnie i mugz puhnie krwia

masz raje a oni sa gupi
wygrałas


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 16:27 
widzieliście kiedyś jak kipi mleko ?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: poniedziałek, 6 października 2008, 16:31 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek, 28 września 2007, 09:21
Posty: 10901
Lokalizacja: w strone slonca
nooo tak sie podnosi!!

_________________
siła jest tam gdzie głowa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Moderatorzy: wuwu, Moderatorzy Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki